Zapraszam na szkolenie!

Celem szkolenia jest rozwinięcie umiejętności komunikacyjnych uczestników, tak by mogli
prowadzić skuteczne i efektywne rozmowy w różnych kontekstach roli menadżerskiej.
Chcemy, by każdy uczestnik:

  1. Zrozumiał kluczowe aspekty efektywnej komunikacji i potrafił je zastosować w praktyce.
  2. Poznał mechanikę i zastosowanie dziewięciu narzędzi komunikacyjnych, które przedstawiamy
    w programie.
  3. Miał możliwość praktycznego wypróbowania każdego narzędzia podczas szkolenia.
  4. Zdobył pewność siebie w prowadzeniu różnorodnych rozmów, od rozmów zespołowych po rozmowy rekrutacyjne.
  5. Mógł skutecznie analizować i dostosowywać swoje techniki komunikacyjne w zależności od sytuacji.
  6. Otrzymał konkretne narzędzia i techniki, które może natychmiast zastosować w swojej codziennej pracy.
Zdobądź pewność siebie oraz poznaj narzędzia, które pomogą Ci w prowadzeniu rozmów - nawet tych najtrudniejszych!
Wbrew temu, co wielu mogłoby się wydawać - nauka komunikacji nie kończy się w momencie, gdy nauczymy się mówić :)
Serdecznie zapraszam Cię na szkolenie, podczas którego nauczysz się z pewnością siebie oraz łatwością przeprowadzać nawet najtrudniejsze rozmowy. Podejmij wyzwanie i postaw - moim zdaniem - najważniejszy krok, aby stać się prawdziwym liderem.
Tak samo w życiu, jak i w roli menedżera, podstawą jest być dobrze zrozumianym. Wagę naszych słów odczuwamy szczególnie wtedy, gdy do gry wchodzą trudne decyzje oraz wielkie emocje.
Dołącz do grona setek wyszkolonych przeze mnie menedżerów, wykorzystujących zdobytą wiedzę w codziennej pracy.
~Rafał Judek
Cel szkolenia
+44
Program spotkania
Gdzie i kiedy?
Kiedy: 27 listopada 2023 w godz. od 9.00 – 17.00
Gdzie: https://www.kolumnapark.pl/pl/ - miejscowość Przygoń k. Łodzi
Cena – 950 PLN netto za 1 osobę
Jeżeli chcesz zapisać się na szkolenie, lub dowiedzieć się więcej - zapraszam do kontaktu :)
Odważne Rozmowy – Jak prowadzić rozmowy, które zmieniają wszystko? – program 1 dzień (8 godzin)

  1. Warunki wstępne gotowości do prowadzenia skutecznych rozmów – 7 zasad.
    • Jak zrozumieć własne emocje i postawy, by poprawić komunikację?
    • W jaki sposób przygotować się merytorycznie i emocjonalnie przed rozmową?
    • Jak określić cel rozmowy i oczekiwane wyniki?
  2. Bariery uniemożliwiające skuteczną komunikację – nasze przekonania i to jak działają.
    • Jak nasze wewnętrzne przekonania wpływają na naszą zdolność do słuchania?
    • W jaki sposób stereotypy i uprzedzenia mogą zniekształcać naszą percepcję?
    • Jak być otwartym na różne punkty widzenia w komunikacji?
  3. Rozmowy zespołowe – praktyka.
    • Jak ustalić wspólne cele i oczekiwania w zespole?
    • W jaki sposób aktywnie słuchać i szanować opinie innych w zespole?
    • Jak poprawić efektywność komunikacji w zespole?
  4. Coaching/mentoring – pytania i ich rola w procesie uczenia dorosłych – praktyka.
    • Jak formułować pytania, by wspierać proces samodzielnego dochodzenia do odpowiedzi?
    • W jaki sposób pytania mogą prowadzić do głębszej refleksji?
    • Jak używać pytań otwartych, by stymulować twórcze myślenie?
  5. Rozmowy rozwojowe – „Spotkanie Planujące Wyniki” – praktyka.
    • Jak ustalić cele i oczekiwania na najbliższy okres?
    • W jaki sposób zidentyfikować potrzeby rozwojowe pracownika?
    • Jak angażować pracownika do realizacji zadań poprzez rozmowy rozwojowe?
  6. Rozmowy Konfrontujące – „Interwencje Menadżerskie” – praktyka.
    • Jak skonfrontować pracownika z jego zachowaniami bez eskalacji konfliktu?
    • W jaki sposób być asertywnym, ale jednocześnie empatycznym podczas konfrontacji?
    • Jak dążyć do konstruktywnych rozwiązań w trudnych rozmowach?
  7. Przeramowanie – od problemu do celu – „Rama problemu vs Rama celu” – praktyka.
    • Jak zmienić perspektywę i spojrzeć na sytuację z innej strony?
    • W jaki sposób identyfikować nowe możliwości dzięki przeramowaniu?
    • Jak używać przeramowania do stymulowania szukania rozwiązań problemów?
  8. „Rozmowa rozliczające efekty” – podsumowanie to nie rozliczenie – praktyka.
    • Jak ocenić osiągnięcia pracownika w określonym czasie?
    • W jaki sposób zidentyfikować obszary do poprawy oraz sukcesy?
    • Jak planować dalszy rozwój pracownika na podstawie rozmów rozliczeniowych?
  9. Rozmowy rekrutacyjne – jak „rekrutować postawy”?
    • Jak formułować pytania, by ocenić postawę i wartości kandydata?
    • W jaki sposób obserwacja komunikacji niewerbalnej może dostarczyć informacji o kandydacie?
  10. Jak sprawdzać referencje, by potwierdzić wstępne obserwacje i wnioski?
  11. Udzielanie feedbacku – feedforward i greenfeedback - praktyka:
    • Jak korzystać z feedforward, by skupić się na przyszłości?
    • W jaki sposób greenfeedback może wzmocnić pozytywne aspekty pracy pracownika?
    • Jak konstruktywnie wspierać rozwój pracownika poprzez udzielanie feedbacku?